
De eigenaren achter HypeHouse zijn hele enthousiaste mensen en werken dagelijks met kinderen. Zo is ook ontstaan om “Linocs” kindertablet op de markt te brengen met een goede processor en de juiste tools om elk kind veilig te laten werken online.
Ze zijn bekend van Bol.com.
HypeHouse
Kindertablet
Webdesign, basic SEO, a/b testen en logo design.
Sinds 2024
Bij deze opdracht was duidelijk dat ze de website wilde voor meer informatie over het product en meer conversie wilde draaien op langere periode. Ze weten immers dat hun kindertablet echt op nummer 1 staat. De zekerheid van het product en de tevreden klanten van bol.com. Willen ze met meerdere gezinnen delen.
Ik heb onderzoek gedaan naar kindertablets en de concurentie bekeken. Dit is geen makkelijke opdracht, maar we gaan ons best doen.
Samen met de 2 eigenaren Celeste en Angelino zitten we regelmatig samen en staat de visie over hun bedrijf vast. Hierdoor blijven we allemaal dezelfde richting in kijken.
We hebben een strategie ontwikkeld om de website aantrekkelijk en gebruiksvriendelijk te maken, gericht op het vergroten van online zichtbaarheid en betrokkenheid.
Het ontwerp van de website is afgestemd op de visie, met visueel aantrekkelijke elementen wat een kind zou kunnen begrijpen. Want dan weet je dat de ouders dit ook doen. Haha.
De website is onlangs online en we zijn nu dagelijks a/b aan het testen wat en hoe verbeterd kan worden.
De webshop is geheel met een gratis thema gemaakt op verzoek van de klanten. Hier komt nog verandering in, aangezien hun budget hier niet voor stond. De shop ziet er nu al goed en professioneel uit, maar natuurlijk blijf ik kritisch en neem ik de eigenaren ook mee met mijn kritische blik. Hier zijn ze super blij mee!
Beoordeling was voor het logo wat ik gemaakt had, nieuwe beoordeling voor de webshop komt nog.
© Alle rechten naar CreatorLinda 2025